Fråga bara, jag berättar vad som helst

Mysiga dagara med god mat, utebad hos kusinerna och en tripp till Gävle för att se Brynäs. Det blev dock förslust mot HV71, men det var ju roligt endå. Roliga fyllegubbar.

För övrigt känner jag mig depp. Jag har inte alls någon aning varför, allt är egentligen bäst nu. För jag är ju kär och allt. Men det är något som gör att jag känner mig orolig och tycker att allt är åt helvete. Eller så är det bara för att nyår närmar sig med stormsteg och jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig! Vilket jävla problem.

Nu blir det sängen, jag ska sova ensam för första gången på väldigt länge. Förr tyckte jag om att sova själv, för man kunde ju vräka ut sig hur som helst då. Men fan, nu föredrar jag nog sällskap. Även om du snarkar lite ibland, hihihihihi.

Saknar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0