Du får inte vandra på min väg utan att visa mig ditt mål

Nyss åkte jag och Carolin ut med lite inbjudingskort till nyårsfesten på hällan, tror det blir bra jag! Nyår är ju alltid nyår liksom, och det brukar bli perfekt. Men först skjutsade jag min bror till Bjuråker, hur snäll är jag inte på en skala? Okej, världens pms-syrra...

Även att jag gjorde bort mig 2 gånger under denna kväll. En rolig grej som gjorde att jag sprang skrattandes ner för 7 trappor. Den andra grejen var dum. Eller bra-dum. Jag är inte skyldig dig ett skit längre, och varför ska jag passa upp på dig och vilja hjälpa dig och dina otroligt dumma handlingar? Hoppas du får en trevlig natt. 10 poäng till mig!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag är så trött.
Äta två apelsiner, kolla brynäs och duscha kanske!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0