Du är drömmarna jag drömmer inatt


Marlenes födelsedag idag, grattis gumman. Som vi har väntat till du också blir 18 och stor. Och en vecka kvar till självaste julafton ungefär. Det går inge vidare med mina julklappar. Fanårå. Jag och BabyBaby drog en skön hemma-dag today. Eller vi åkte in till stan med mamma. MenzpuppaN^ Alltså mest jag, lite hon. Men ja, jag erkänner väl då :p Sen blev jag bjödden på fika på dackås, snällt och gött! Nu är jag hemma och känner mig fett down. Less liksom. Orkar inte lägga mer energi på det där nu. Inte jag som lider. Undra vad man ska hitt på nu då. Det märker vi. P3 och sängen kanske? <3



Kommentarer
marlene

tack taack älskling <3

2008-12-17 @ 09:44:49
URL: http://maarlenepersson.blogg.se/
thony

dackås har ja byggt:)

2008-12-17 @ 17:42:28
Sara

Därför det var så snyggt då Thony? ;p

2008-12-18 @ 08:38:25
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0