Don’t look back, got a new direction

Efter en natt hos Hansen, en onödig skolavslutning och skönaste skjutsen hem med min bästa moster är det äntligen jullov. Tänk att det är mitt allra sista. Och tänk för att jag tog bilen in till stan och köpe ett gäng julklappar idag när jag kom hem. Jag fick 600 :- tack vare pysslet på guldsmeden, och det kom mer lägligt än lägligt kan jag lova... Tro det eller ej, men nu har jag bara 3 stycken julklappar kvar. Jippy, jag kan andas igen!

Nu känner jag mig utelämnad att dö nästan. Pappa jobbar, mamma ska snart iväg och jobba och min käre lillebror (som jag för övrigt inte sett på 100 år känns det som) är såklart hos sin flickvän. Och alla andra människor har också viktiga saker för sig ikväll. Vad fan ska jag göra?

Nu ska jag ut en sväng, och fundera på vad jag ska välja.
1. Jag festar och dricker glatt bort mina bekymmer.
2. Jag stannar hemma i min ensamhet och gör knäck.


Kommentarer
Petra

11111111111111111111111

2008-12-19 @ 16:57:02
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0