Det enda jag riktigt hör nuförtiden

Emilia och Jimmy kom och hämtade mig och Hansen imorse, och vi styrde mot sundsvall. Jag tror att det var meningen att jag skulle köpa julklappar, men gjorde
jag det? Nej jag hittade inte ett skit, bara två stycken doftljus, av alla saker liksom.

Men roligt hade jag, och vi åkte hem till Jon-Erics lägenhet och hälsade på också. Där kikade vi på en dvd från en konsert vi hade i slutet av 9:an, det är sjukt hur man kan skämmas så mycket för något man gjort. Haha, men det var trevligt. Synd att jag hade så sjukt ont i magen bara, och fortfarande. Och less för att jag inte hittar några julklappar är jag, och ännu lessnare för att jag inte har några pengar att köpa dom för.

Känns lite tungt att jobba imorgon med, jag känner mig fett lost.
Men tur att det kommer en bra person med film och glass snart <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0