And you are my heaven on earth


Imorgon är det dags igen. Känns aningen overkliget och konstigt, inte samma pirr som för några år sedan. Men jag antar att även jag växer upp och blir mognare, tro det eller ej. Fast det där med att skaka, klämma och ruska alla paketen har jag inte vuxit ifrån än, men det kommer väl med åren det med. Vi blir väl runt 13 pers här imorgon och visst längtar jag, men det är liksom inte samma sak längre. Och julstämningen den bara försvinner mer och mer för varje år som går. Jalla skit bajz fan pöppa, orka att man ska behöva bli så jävla mogen daah lixom... Hähähä, vad rolig jag är alltså.

Undra om det blir en tripp till kyrkan inatt för att hitta den där sista julkänslan inför imorgon, tror så. Nu ska jag springa ner till våran smala fula gran och klämma mer paket, sen ska jag nog sova eller äta nått jävligt gött. Och ha en bra jul alla :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0