Trött städerska

... Kan man kalla mig nu ja. Snacka om hårt liv.
Första dagen på Hudiksvalls Bostäder idag var det.
Jag har putsat fönster och sopat som en galning.
Men att 8 arbetstimmar gick så fort visste jag inte.
Dock är jag rejält jävla slutkörd nu, sova tack!

Men imorgon blir det en aning värre kan jag lova.
07:00 till 18:00. Det är ju liksom elva timmar.
Jag överlever nog. Härdad som man är. (HEHE)

Men nu blir det Vecko Revyn och insomning.
Och det ska bli så jäkla skönt. In i helvete skönt.

Usch. Hjälp. Jag tänker på dig som förr. Jag orkar inte.


Emilia och Marlene kom och underhöll mig på jobbet idag =)
Kolla vad folk lövar ner. Och vad jobbigt sopning är.


Kommentarer
marlene

snygga bilder iaf ;)

2008-08-05 @ 13:39:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0