Sommarlov

Nu har jag äntligen fått mitt sommarlov. På tiden det också.
Fast nu är det ju bara en vecka kvar, känns lite smått surt kanske.
Det blir en sova-ut-vecka. Fuck alarm, snooze och all skit nu!
Men nu kom jag på att det inte alls blir en lugn vecka, shit och fan.

- Fotbollens dag i Forsa imorgon, läre väl hjälpa till i kiosken.
- Fest i helgen med Marlene (vi stackars barn som ej kan gå ut)
- Plugg och körning på körskolan, tidiga mornar med Emilia dårå.
- Min födelsedag på tisdag, kan tänka mig att jag blir väckt tidigt.
- Onsdag = stockholm, och där nere blire full rulle all the time!
- Lördag kommer vi hem, och då är det utgång på dirren som gäller.

Hoppas att vistelsen i Stockholm med Emilia och Johanna går bra.
Jag är lite orolig, det är ingen hemlighet. Men vi överlever nog!
Och jag måste verkligen skriva en lista på alla köp-måsten nu.

Ikväll ska jag nog passa på att sova/mysa/äta och allt sånt soft.
Ska även kika på Sverige damerna mot Tyskland snart, heja heja...


En av de allra bästa i hela världen, tack för att du finns Marlene.



Kommentarer
Petra

Jag vill också ut med er på lördag!!

Jävla skövde.

Hoppas att jag får hänka en annan gång, annars får du inte kika på mina anteckningar i skolan. ehehehehhehehe.

2008-08-17 @ 19:03:03
URL: http://petrahhblogg.se
Sara

Åh, det hade ju varit sjukt kul om du var med!

Hahaha, jag lovar att det blir 122434 fler ggr ;)

2008-08-18 @ 14:37:52
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0