Repris

Igår körde jag en kär favorit i repris. Eller kär och kär?
Lite mer avskyvärd om jag får säga det själv. Ja verkligen!
Festa, spy, ligga ute och rulla runt, sen däcka 20:00.
Tur att det finns så bra folk som tar hand om mig sånna gånger.
Fast än Marlene säger att jag ber alla att dra åt helevete.
NÅGOT ILLA DET SARA. JAG ÄR TACKSAM SOM FAN, TACK!

Imorse trodde jag och Marlene att vi skulle avlida tillsammans.
Vi sov hos Filip inatt och det var inte så kallt där kan jag ju säga!
Vi fick vänta en evighet på bussen sen där vi satt och spydde, fult.
Sen gick vi utifrån 84:an hem till henne och somnade, hata bakfylla.

Klockan 14:30 ungefär vaknade vi och beställde lite pizza och kebab.
Satt bra nog gött det. Nu ligger jag i Marlenes soffa och sover lite mer.
Medan hon själv, den stackarn, är och spelar match. Lillhårt va!?

Nej, back to sleep nu igen innan jag känner mig redo att gå hem.


GRATTIS PÅ 18-ÅRS DAGEN EMILIA, SHIT VAD FIN DU ÄR GUMMAN!


Kommentarer
Emilia

snyggtjej, Tack så mycket.

2008-08-17 @ 19:27:59
Sara

Varsegod babe ;]

2008-08-18 @ 14:36:37
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0