Plans

Jag tror bestämt att det blir ändrade planer framöver.
Tråkigt nog har jag hört att mina vänner dissar City festen.
Vad tråkigt. Jag som ville gå, eller varför ville jag det nu då?
Jag gör som dom gör. Följer stimmet. Det blir nog brare.

Men den planerade Stockholmsresan blir bestämt av.
Nu har Johanna och Emilia fixat tågbiljetter och allt shit.

Boendet blir hos Dennis.
Maten blir lyxig och fräsch sallad.
Utgång på stureplan! (ehehehe not)
Chillning med en latte på ett myscafé.


Ja det är så dom säger att det blir, kompisarna mina.
Dock känner jag mig ännu en gång lite mormors-aktig.
Orka gå ut varenda kväll?
Jag kommer vara morsa.
Det blir nog en och annan hemmakväll för min del, haha.

Nej nu ska jag sova och ladda inför min mysiga arbetsdag.
07:00 till 16:00 som vaktmästare i regnet, byt med mig.
Men på lunchen ska jag iallafall hinna träffa Millan och Mallan.
Det blir en sväng in på RK och leta fynd, samt att sova ut!?

Och det är ingen hemlighet. Jag saknar dig så det gör ont.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0