Piano

Nu har jag varit tillbaka och kollat läget i helvetet. Bromangymnasiet.
Med tusen 92:or och plast-tallrikar/bestick. Tajming med vattenskada!
Vad säger man? Det känns som att det kommer gå väldigt segt ett långt tag.
Men jag kan glädjas åt att jag träffat mina underbara klassisarna igen.
(Ta det med en nypa salt, plus att Petra inte var där) Men dom var saknade.

En annan bra sak är att mamma har köpt ett piano! Jag är fan lycklig!
Det är mitt mål i höst,
att lära mig spela piano och sjunga lite (falskt) till.
Jag ser fram emot att lära mig. Men körkortet går före allt just nu. Men sen.
Jag kan redan spela "the winner takes it all" och det är fan inte illa.
Dock kanske det låter illa, men det är en annan sak. Heja mig och pianot!

Nu blir det fotboll, Mårten och hans ABK är på besök mot Forsa.
Carolin och Martin blir ett bra sällskap. Och imorgon - äckelskolan.

Vi idioter som kom vilse för att vi trodde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0