Oledig helg

Vilken helg. Jag är verkligen en menlös människa.
Jag lovade mig själv att vara ledig i helgen och tacka nej till jobb.
Men exakt vad säger jag när dom ringer och frågar om jag kan?
"Jaaa det kan jag" Fan vilket mähä jag är, pinsamt av mig.

Så lördagen blev jobb på Ystegårn. Vilken plågsam dag!
36 stycken blinda hade reserverat matsalen. Vad roligt.
Inte precis. Jag fick migrän och åkte hem till käraste soffan.

Men efter en välförtjänt powernap och lite tabletter blev det okey.
Jag duschade och cyklade ner till Marlenes place, sen in till stan.

Kvällen erbjöd förfest hemma hos Trepp. Höjdrädd blev man.
Och jag skärde (*skar) mig på en kniv det första jag gjorde, brare.
Sen skjutsade Johanna och Emilia oss till Mellanbyn på hemmafest.
Och jävlar i mamma vilket hem, vi forsa-lurkar blev helt till oss!
Sen blev det promenad med Marlene, Filip, Trepp, Tobbe och Gustav.
Marlene förbjöd mig att efterfesta, så vi fick skjuts ut till Mats.
Där somnade vi mitt en mening skulle jag tro, efter en god nattfika.

Hihi rolig kväll :)


Kommentarer
Marlene

bääst.

2008-08-10 @ 22:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0