Offline-info

Ja men visst, jag är (och har varit) rätt offline nu i helgen.
Men allt beror på att jag är väldigt sjuk och inte orkar helt enkelt.
Jag bara sover och sover och sover... Men fan, jag klagar inte!
Mattias är också sjuk, och det är dubbelt så bra att vara två om det.

Vi har skapat en dubbelsäng i "rummet som blev över". Mysigt!
Där ligger vi timme in och timme ut och spelar TV-spel och kikar film.
Men idag pallrade vi oss in på Dollar och köpte lite godis och sånt o-bra.
Så nu taggar jag inför ännu en degkväll med film, godis osv.
Ibland är det okey att vara sjuk. Men på måndag börjar det nya livet igen.

Nu kom jag på en sak som jag vela säga också. En otippad sak faktiskt.
Jag tyckte det var fett kul att leka lekar med ettorna & tvåorna. Fast jag var sjuk.
(Eller så tyckte jag det för att min och Josefines grupp kom delad etta, hehehe)

Nej, nu känner jag att jag inte orkar sitta här mer. Seriöst... febern dödar mig.
Jag återkommer säkerligen senaste på måndag. Sköt om er alla och festa lugnt!

I miss you.


Min bästaste bästa lillebror och jag.


Kommentarer
Petra

Jag åkte inte buss igår, så det var nog inte jag.

Jag tror våran grupp kom sist :P Men kul var det, de flesta ettor vekar helt okej :P

och du, har ni fått skåp?

2008-08-31 @ 08:21:32
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0