No lime



En bild på min fina vän Marlene och hennes mördar-kanin Kärschtin.
Nu har jag kommit hem från en hårdarbetsdag. Jag orkar inte mer.
Och det är pinsamt att jag kommer 5 minuter för sent varje dag, illa!

Just det, no lime för mig mer. Mina läppar är helt förstörda nu.
Jag käkade en hel lime i Lördags. Var det verkligen gott?
Läpparna är därför fyllda av blåsor utvändigt och invändigt nu.
Men har för mig att det inte smakade så tokigt endå?
Fast jag påstår inte att det var värt alla dessa blåsor, nja liksom.

Well well, nu är jag sjukt trött och skulle vilja somna.
Men det där inom mig som du orsakar gör det omöjligt.
Åh, jag tror jag ska lägga mig och lyssna på p3 en stund.
Seriöst, det finns inget bättra att lyssna på. Guld värt.


Kommentarer
Marlene

för det första är hon ingen mördar-kanin längre.

och för det andra lovade du att inte lägga ut kortet.



men både jag och mamma tycker att jag ser ut som dynamit harry. kolla bara min snygga fjong!

2008-08-11 @ 23:36:11
Filip

Du sa då iaf att det var gott när du satt o tugga på den xD

2008-08-12 @ 16:26:59
sara

haha då var det säkert gott :D



2008-08-13 @ 22:57:07
sara

Hon älskar mig mer marlene ;)

2008-08-13 @ 22:57:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0