My last day

Just nu avnjuter jag min sista dag som ett barn.
Imorgon när jag vaknar är jag 18 år. Helt myndig alltså.
Alla säger att det inte känns så speciellt, det tror jag inte på.
Det är ascoolt att fylla 18 år, okej!? Solen skiner säkert.

Imorse pallrade jag mig ut i regnet och tog 08:37 bussen till stan.
Lill-härdad man är, det är Emilia också, som tog samma buss.
Vi pluggade lite teori på körskolan, sen 10:30 hade jag körlektion.
Att köra gick fan sjukt bra, dock inte den där jävla teorin...
Men när skolan börjar ska jag bättra mig, jag lovar mig själv det.

Klockan 12:20 lunchade vi på Bangkok Kajen. Mysigt som fan!
Johanna, Evelina, Emilia, Carolin, Marlene och jag. Hela gänget.

Nu känner jag att jag faktiskt borde baka lite till allt folk imorgon.
Men helst av allt vill jag gå och lägga mig, varför är jag så trött?
Det sker väl nån omvandling i kroppen från 17 till 18 kanske ;p




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0