Minus 500

Idag är det torsdag och jag borde vara på jobbet.
Men gissa vart jag sitter exakt nu då? I Marlenes soffa.
Imorse hade jag migrän, så jag valde att sova ut ordentligt.
Det betyder att jag gått minus 500 kronor idag, värt?

Plans for today? Det blir nog bara chill och städning. Skönt.
Mysa med Kärschtin och hjälpa Marlene att packa ur lägenheten.
Även att jag har klippt lugg. Vad är det med mig och saxar?



6 dagara tills jag och dom där två brudarna drar till Stockholm!
5 dagara tills min barndom är förbi, jag blir hela 18 år gammal.
1 dag tills jag har jobbat klart. Ge mig pengar för allt jävla slit nu.


Kommentarer
marlene

åk utan mig, hejdå

2008-08-14 @ 16:36:06
URL: http://maarlenepersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0