Mary Kay

Dagen efter en fest. Jag brukar hata dom dagarna.
Men den här söndagen blev helt otroligt fantastiskt bra!
Vi vaknade ute hos Mats och Marlenes mamma i typ Saltvik.
Vi vaknade "inte-bakis" och snacka om en underbar känsla.

Drack världens godast te, peach mango, värt att smaka.
Sen ägnade vi oss åt lite Mary Kay behandling. Gudomligt.
Jag har aldrig provat bättre hudvårdsprodukter, herre jises!
Jag måste köpa. Måste. Det är jävligt dyrt, men värt.
Även att vi senare på dagen skyfflade hö på ängen.
Jag tyckte det var roligt. Jag vill nog allt bli en bondkärring!



Jag ska lätt lägga ut nån tusenlapp på Mary Kay produdukterna höst.
Det är värt varenda krona, och ganska jävla behövlig nu till hösten/vintern.
Och länge räcker det. Tack Marlene för att du säljer. Du är ganska bäst.

Nu ska jag sova innan jag ska upp och jobba min sista vecka. Pheeew!
Låt den gå fort och icke plågsamt. Och av dig vill jag inte höra ett piss dugg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0