Kaos

Kaos kan man kalla det som inträffade idag.
Jag kom hem från jobbet, som vanligt en seg dag.
Blev även friskvård med gubbarna, promenad.
(Seriöst, dom gick så fort så det blev superjobbigt)

När jag kom hem blev det bråttom ner till bror's match.
Jag stog i badrummet och sminkade mig, stressad som fan.
Mattias hade ont i ljumskarna och skulle bada i såpa (fråga inte).
Kranen gick sönder och det sprutades vatten överallt.
Vatten på alla kläder, i alla lådor, över hela golvet, fulla väggarna.
Jag blir hysterisk och ska springa och täcka för allt sprutande vatten.
SCHWONG! Världens jävla vurspa. Jag trodde jag dog lite ett tag.
Jag erkänner. Jag började att gråta och skrika alla fula ord jag kan.
Mamma kommer inspringandes och får slut på sprutandet. Phew.
Men sen råkar jag välta ut byrålådorna på golvet. Blött, ja.

Sen bröt vi alla ut i skratt när vi alla tre tängdes inne på toa.
Men så jävla roligt var det inte precis när det hände. Ha ha.

Nu är jag hos Marlene där jag ska sova inatt, snart helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0