Jobbless

Nu tvingar jag fram ett inlägg, vad jävla töntigt.
Egentligen vill jag bara gå och lägga mig, fortast möjligt.
11 timmars jobb idag. Vet du hur jobbigt det var eller?
Men jag lyssnar på Afasi & Filthy's Jobb-låt och tänker.
Det kommer att lösa sig. Bara två veckor kvar liksom.
Lite rikare kommer jag åtminstånde att känna mig, brare.

Annars känns det mesta bra just nu. För mycket mat kanske.
Och alldeles för lite motion. Läre kanske dra ett orbi-pass.
Och sen kan jag lova att det blir sängen tidigt som fan iallafall.

Planerar lite inför framtiden också, mycket nytt som dyker upp.
På lördag är jag bjuden på 18-fest i Bergsjö. Kan bli roligt det.
Eller blir det City festen? Jobb? Helst vill jag nog sova länge.
Längtar fett mycket till födelsedagen och Stockholmsresan med.

Okej, jag avslutar med världens klyscha. Men jag skulle nog göra allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0