Hösten 2008

På måndag är det September redan. Höst höst höst.
Och precis som mamma älskar jag hösten. Bra nog mysigt.
Jag kommer att ta körkort i höst, allt är liksom bokat och klart.
Men visst, jag kan nog kugga mig onormalt många gånger.

Och jag ska
BÖRJA GÅ UT OCH GÅ VÄRSTA MYCKET OCH LÄNGE.
ELLER WHY NOT CYKLA PÅ MIN NYA EXLUSIVA CYKEL.
JAG SKA LÄRA MIG SPELA PIANO, DET ÄR EN VIKTIG GREJ.
JAG SKA TA HAND OM MINA FULA FÖTTER OCH HÄNDER.
MINA NAGLAR SKA VARA MÅLADE JÄMT, FINT SKA DET VA.
JAG SKA SPARA PENGAR TILL TUNISIEN-RESAN I OKTOBER.
OCH ALLTID (LÄS OFTAST) SKA JAG GÖRA MIN LÄXOR, YES.


Det är mycket som jag ska hinna med i höst. Både bra och dåligt.
Det är mycket tid som kommer att försvinna. Jag hinner inte tänka.
Jag som älskar att tänka ibland. Långt och mycket. Ja väldigt långsamt.
Och en perfekt jacka ska jag hitta, åh jag kommer att gå in i väggen!

Mea vill också att jag ska tänka på en Englands-praktik i tre veckor.
Kommer jag att klara det? Jag är sämst på Engelska. Men det vore ju kul.



Kommentarer
Petra

JAg ska åka om jag får bo hos Erika!

FATTA, det kommer äga!

(man får köpa sprit i affärer fast vi är små)

2008-08-29 @ 17:37:15
URL: http://petrahh.blogg.se/
Sara

Jag är fett sugen på ett sätt, men på det andra sättet inte :P Haha. Men om det kommer att äga så är jag nog ganska på! (Helst det där med spriten lät bra):D

2008-08-30 @ 19:37:06
URL: http://sarasaharan.blogg.se/
Petra

Jag oroar mig mest för språket, men det löser mig på ett eller annat sätt!

Jag tror vi ångrar oss om vi inte åker!

Spriten är bäst. + att det är billigt på pubarna. :D

2008-08-31 @ 14:52:22
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0