Gråsugga

Dagarna bara rullar på, jag jobbar och sliter som fan.
På nätterna sover jag hos Marlene. Sen jobbigt jobb på dagen.
Och jag har gjort det mest FULASTE jobbet någonsin!
Dom fula gröna gråsuggorna (betongklumparna) skulle jag måla.
Okej det går väl bra, tänkte jag. Jag trodde på en diskret färg.

Gubbarna valde en gul jävla färg som jag skulle måla med.
Gult. Och grönt. Det ser ut som en cirkussten eller något.
Det har redan kommit in klagomål från hyresgäster. Haha...
Men det är pinsamt för mig, eftersom det är jag som målat eländet.

Nu sitter jag hos Marlene med henne och Kärschtin. Myspys.
Ska snart sova så att jag orkar min nästsista dag on the work.
Om sex dagar fyller jag 18 år, då är min barndom över!

Godnatt!



Kommentarer
marlene

jag gillar dom iaf ;) hööhöö!

2008-08-14 @ 12:38:49
marlene

jag gillar dom iaf ;) hööhöö!

2008-08-14 @ 12:39:33
URL: http://maarlenepersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0