Film-människa

Det är ett faktum, jag är ingen bra film-människa alls.
Jag är alldels för rastlös för att koncentrera mig på en film.
Det är lite tråkigt. Men jag har utvecklats lite på senare dagar.
(Ja just ja, glömde att jag fyller 18 bast imorgon. HEHEHE)

Men i vilket fall så var jag duktig och såg en hel film i Onsdags.
Griffin & Phoenix hette den, och jag grät av hela mitt hjärta!
Det är säkert en väldigt gammal film, men så himla värd att se.

Och idag var jag lika jävla duktig igen. Jag såg ännu en hel film.
Mamma bjöd mig på bio och, det viktigast, bio-popcorn!
Monica och Agnes följde också med, fett bra sällskap faktiskt.
Och inte att förglömma... I höst drar vi fyra + familjer till Afrika!

Men nu var vi på bio ja, och vi såg Mamma Mia the movie.
Jag blev så sjungsugen, road, glad, berörd och allt sånt bra.
Verkligen en sjukt bra film som jag nog skulle kunna se igen!

   

Men nu kommer min lille kusin Tom snart hit och sover här.
Han storasyster Frida ligger på sjukhus, operation inatt?
Tycker så synd om dig gumman, hoppas du blir bra snart.

Själv ska jag nu njuta mina sista timmar som o-myndig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0