Fest

Mycket bra dag. Jag vaknade klockan 07:00 och var pigg.
(Kan bero på att jag somnade hos mormor klockan 20:30)
Sen var jag på fotbollens dag i Forsa, loppis och matcher.
Jag köpte en fet jävla dunjacka för 20 kronor, haha.

Sen blev det stan med Marlene, fixa dricka och sen hem igen.

Nu sitter jag hos Marlene, har precis börjat drinka loss nu - gött.
Senare blir det Näsviken och en klassisk Filip-fest. Najs!
Det är så roligt att festa med min babe Marlene, underbart som fan.



3 dagar till min födelsedag, tänk att jag blir 18.
4 dagar till Stockholms-shopping-och-fest-resan.

Ha en bra kväll, för det tänkte jag ha. Lycka till på Stadt Emilia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0