Bye summer

För idag tycker jag att det känns jävligt rätt att säga så.
Sista augusti, och den officiella sista sommardagen.
Det känns bra. Skolan kommer igång och allt blir som förr.
Eller förhoppningsvis inte precis som förr. Men typ.

Jag börjar bli rätt frisk nu också, beror nog på all sömn!
Vågar inte räkna hur många timmar jag legat i sägen, haha.
Men det var guld värt att Mattias också var sjuk, värsta mysigt.

OCH MINA PIANO-DRÖMMAR BARA FLYGER FRAMÅT NU!
Jag är asglad för det, för det kunde varit tvärtom som bara den.
Inte för att jag är bra på att spela, men jag lär mig ju hela tiden.


Nu ska jag sova och ladda inför den första "riktiga" skolveckan.
Mitt schema känns ganska okej, jag har verkligen haft det värre!
Inte för att man ser lektionerna så bra på bilden, men fantisera.
Lek, pyssel, sångstund och annat barn&fritids-aktigt va?
NOT. Hur fan ska jag klara mig genom historia, religion och allt?

Det gör fortfarande ont. Men jag vill tro dig, jag vill verkligen det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0