Blodiga fötter

När vi kom hem från Stockholm blev det duschen dirr!
Vi skulle skynda oss in till Hudik för att fixa, mysa och festa.
Förfest hos Emilias pappa, sen vidare för att sluta på Stadt.
Massor av seriously-talk
blev det, jag behöver prata som fan.

Fram mot natten gick vi in på Stadt och verklgen dansade loss.
Gamla godingar, dans & sång
med tjejerna! Grymt jävla roligt!
Dock gjorde mina fötter och skavsår sjukt ont, men vad gör det?

Strax innan 02:00 tog jag beslutet att skippa efterfest osv.
Mina fötter blödde
och huvudet nästan också. Okej, inte riktigt.
Men jag åkte hem med Carro. Och som jag saknat min säng!
Och det var guld att vakna upp i morse utan att vara det minsta bakis.
Tack för det, för nu är mitt rum äntligen städat och najs igen.

Nu ska jag sova, för imorgon börjar skolan och verkligheten.
Och det nya livet som man alltid envisas med.
Bara att kämpa!
Hoppas att den här månaden rinner iväg, så allt blir vanligt igen.

Skin :)


Carolin, Johanna och Jag innan utgången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0