18 år

Tisdag den 19 augusti och jag vaknar klockan 07:25.
Sjukt läskigt eftersom jag föddes exakt klockan 07:26!
Dock för 18 år sedan, men snacka om att vara punktlig va?

Dagen har varit den bästa på länge! Massor av folk hela tiden.
Och tack tack tack alla för gratulationer och presenter!
Jag är helt slut både fysiskt och psykiskt nu, känner mig gammal.
Haha. Nej men jag är sjukt nöjd med hela dagen. 18 år och glad.
Blev glatt överraskad av presenterna, önskade mig inget speciellt ju.

10.1 mega pixels kamera
3000 kronor & presentkort
Nya, bra hörlurar
Digitalt fotoalbum, typ en skärm (fattar inte än)
Adidas VCT-tröja & byxor
Fylla på mobilen
En såndär "brudkista" med namn
En sjukt fin Marimekko-skål
Flytta-hem-ifrån-prylar
Blommor & choklad

Och en fet CYKEL FÖR 6.000 JÄVLA SPÄNN
Liksom... ofta jag kommer våga cykla på den då? :P

Nu har jag nog glömt massor, men tusen tack för allt fint.
Och dagen avslutades perfekt med en fet kebabrulle!



Kommentarer
Mickan

Grattis på födelsedagen.. Lite sent kanske. Men bättre sent än aldrig brukar man ju säga =9

Hoppas du hade en bra födelsedag. =) Kramar mickan

2008-08-20 @ 00:47:29
sarra

Åh tack så mycket :)

2008-08-20 @ 18:15:18
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0