080808

Rubriken de flesta använder sig av idag, 080808.
Men det är en ganska cool dag, 08:orna får nog det skoj.
Tänk att dom har lagt ner över 5 miljoner på 08-dagen.
Så jag hoppas av hela mitt hjärta att snobbarna får roligt idag!
Dumt att säga snobbar, men stockholmarna är för långt ord.
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE.

Det blev en kort jobbdag idag, "bara" från klockan 07:00 till 14:00.
Jag tycker det är långt endå. Men nu är det helg, och en vecka kvar.
Sen infaller veckan då jag fyller 18 år, är ledig och reser bort!

Nu blir det en jäkligt skön myskväll med mamma hade jag tänkt.
Tvätta, mysstäda, göra lite god mat och chilla vid teven.
Jag kommer nog att somna direkt, trots min powernap på lunchen.
Men imorgon vet jag en som inte ska ställa mobilen på 05:45!


Kommentarer
JOJO

Alltså jävlar vad du är dålig på updats . Nästan så jag ska sluta läsa bloggen i protest .

2008-08-10 @ 12:13:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0