öppnar upp... 🗝

Okej. Nu har jag klurat och funderat, fram och tillbaka. Har fått någorlunda koll på vilka som läser om vårt intressanta liv. Så nu öppnar jag upp vårt vardagskaos för allmän beskådning igen! 

Har försökt träna på att inte skriva för djupt och lämna ut oss helt och hållet. Men får nog träna lite mer. Det här med "dagens-lista" känns som ett enkelt och bra koncept. Inte för ingående, inte för långt, inte för tråkigt osv... Men samtidigt får jag skriva ner mina tankar och reflektera över dagen. 

Det här med att lösenordsskydda bloggen kändes inte riktigt som jag. För inte är jag någon hemlighetsfull och viktig person inte. Så, välkomna tillbaka till det vanliga! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0