trodde tröttheten försvunnit...

För någon dag sedan tyckte jag det kändes som att tröttheten lagt sig. Kände mig ovanligt pigg och orkade vara vaken på kvällarna. Men det var nog bara en fälla... För nu är den tillbaka igen. Den obeskrivliga tröttheten som jag aldrig känt av innan jag blev gravid. Jag blir så fruktansvärt låg och slut som människa.

Idag har jag varit extremt trött och låg. Hängde undan vinterkläderna och donade lite imorse. Sedan var jag slut...

Åkte till mormor för att vila upp mig. Vi promenerade lite på stan, fikade och har sedan haft det lugnt och skönt här hemma. Jag är fortfarande kvar, och stannar över natten.

Min sambo har ju åkt iväg till Uppsala för några dagars jobb. Han kommer hem redan på onsdag! Ändå hade han lämnat en femhundring som jag "får klara mig med" eller nått sånt, hihi. Så som föräldrar gör till sina barn som ska vara ensam hemma. Gulligt!

Nu ska jag strax krypa ner i mormors renbäddade säng och prata lite innan vi somnar. Tur att både hon och jag är lika kvällströtta nuförtiden!

Vi tar nya tag imorgon :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0