tack till mina närmaste...

Världens hjärtligaste tack till min underbara familj som stöttar mig i allt. Jag har en extremt mörk period nu, men all kärlek och närhet från er gör mig starkare! Jag älskar er.

Väljer att inte skriva om mina dagar så ingående nu. Berättar istället om ljusglimtarna...

Dagens bästa stund var såklart eftermiddagen då grabbarna kom hem! Vi åt middag bestående av ugnsfalukorv och hemgjord potatismos. Satt länge och mumsade! Det är så roligt, för nu går det prata med Elias och fråga vad han gjort/lekt/ätit på dagis. Idag sa han dock att dom ätit lunchen ute... Vet inte om jag tror på det :-)

Efter middagen tog vi en promenad alla tre, utan vagnen. Elias skulle promt prova sina nya galonbyxor ute, trots att dom är ofodrade och menade till varmare vårväder. Men visst, på med tjocka kläder och galonställ då, haha. Han var superduktig på att gå själv! Vi mötte även Frida, Mattias och Minnah, hihi.

När vi kom in tog Mattias hand om diskberget medan jag och Elias tog ett bad tillsammans. Mys!

Sedan blev det kvällsfika i form av hallonkräm. Och efter en NallePuh-saga somnade han gott, jag funderar starkt på att göra likadant... Är så trött, och imorgon blir det en tidig morgon. Jobb och dagis! Även jag ska iväg och jobba. Hoppas det går bra, med tanke på hur jag mår... Men vi ger det ett försök!



Kommentarer
mamma

Puss :-* love you <3

2013-04-10 @ 09:55:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0