skönt att få rensa luften...

Min första arbetsdag är avklarad! Jag var tvungen att kliva upp riktigt tidigt imorse, lilleman går ju på dagis i Iggesund och det var jag som skulle skjutsa honom innan jag började. Men det gick bra!

Arbetsdagen har varit riktigt spännande och rolig! Wow vad jag trivs redan! Hoppas verkligen att vikariatet sträcker sig terminen ut...

Efter jobbet (slutade strax efter 12) åkte jag till Norrvägen och körde ett pass på crosstrainern. Körde 6 kilometer i ren frustration... Jag var helt slut efteråt, men det känns absolut inte konstigt eller gör ont i magen. Tvärtom, den lilla "gravidkrämpan" som jag hade försvann helt. Duschade och åkte hem för att förbereda middagen.

Sedan var det dags att hämta hem lilleman från dagis. Han hade haft en bra dag, men ville gärna åka hem direkt.

Resten av eftermiddagen/kvällen har jag och Elias varit ensam hemma, herrn ryckte ut på akutjobb. Vi har lekt, myst och läst sagor i sängen. Perfekt väder att ligga i sängen och mysa när regnet smattrar mot rutan!

Nu ska jag hoppa i myskläder och göra mig redo för natten. Ska bara gå igenom ett prov jag ska ha med några 4:or imorgon, men sen slocknar jag nog. En lika tidig morgon väntar! På't igen bara, och jag längtas :-)

...Och visst är det skönt att rensa luften ibland? Räta ut vissa frågetecken, säga saker man länge velat säga och reda upp saker och ting... Hoppas bara att detta leder till något bra. Fast ja, vi är ju bara människor...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0