gör det bästa av situationen...

Jag hänger fortfarande hos mormor och försöker må bra. Jag är ju mer eller mindre arbetslös nu (visst, jag har rekryteringen, men det är ingen fast punkt), så jag blir väldigt lätt deprimerad och less på livet... Speciellt nu när min andra hälft är på resjobb.

Därför är det underbart att vara hos mormor. Vi tar långa promenader, solar, boostar kroppen med frukt, spelar kort, vilar, tar skumbad, umgås med kusin Frida, fyndar på secondhand och skrattar!

Snart kommer Frida hit igen efter hennes träning, så jag och mormor ska förbereda varma mackor till kvällsfika. Både jag och Frida sover här inatt, sen ska vi ha en riktig mysdag utomhus imorgon.

Försöker se positivt på allt nu. Det är egentligen bara våren som känns oklar och jobbig nu... För sommaren och hösten har jag ju planerad, och det kommer bli himla bra - det vet jag ju innerst inne... Gäller bara att orka ta sig igenom denna lilla vårdepp nu :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0