en riktig hitte-på-dag...

Torsdag! Jag vaknade pigg och utvilad vid 8-tiden. Klädde på mig och skjutsade brorsan och "skåne" till tåget som jag hade lovat. Dom två yrpellarna ska till Jönköping på fiskemässa över helgen. Det är en bragd om tar sig hem, haha.

Bjöd in mig på morgonkaffe hos mamma efter det. Mys! Sedan var det dags att göra något åt dagen... Såg framför mig en lång, tråkig, ensam dag!

Men nej, riktig hitte-på-dag har det blivit. Har inte haft något planerat, har bara gjort det som fallit mig in. Druckit kaffe och haft tjejsnack hos svägerskan Frida (hennes syster och mor var också där), varit på Röda korset och Dakapo, ätit lunch i soffan, tittat på film, vilat, promenerat i em-solen med Carro, ätit middag i soffan och pratat med både Emilia och Marlene i telefonen! Lyckades knåpa ihop en riktigt bra dag ändå. Och ett perfekt avslut var att min käre sambo kom hem nu ikväll efter några dagars resjobb.

Dessutom börjar förkylningen att ge med sig, tror jag! Håller tummarna!

Nä, nu ska det bli mysigt att krypa ner i sängen. Imorgon är det Fredag! Har två saker inplanerade; ett möte och Fredagsmys :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0