en liten vårdepp kanske...

Ljusa mornar. Soliga dagar. Våren är påväg. Och vårdepressionen likaså... Jag förstår inte hur man kan känna sig så deppig när vintern är påväg bort? Men så är fallet. Superjobbigt...

Jag vet ju att allt kommer bli bättre, och att jag inte har något att deppa över egentligen. Snarare tvärtom! Jag har ju massor att se framemot.

När killarna kom hem från jobb/dagis åt vi middag. Dagens ljusglimt, att få vara i närheten av Mattias och Elias.

Efter maten diskade jag undan och slängde in en tvätt innan vi gick ut allihopa. Vi tog en lång härlig promenad i kvällssolen! Så jäkla skönt. Det är verkligen ingen klyscha att man mår bra av motion och frisk luft...

När vi kom in blev det soffmys innan Elias skulle sova. Medan Mattias nattade lilleman så hängde jag tvätten, tog reda på torr tvätt och tog en varm dusch.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen jag också. Hoppas så innerligt att jag har ork och energi till att göra något vettigt imorgon... Det enda vettiga jag gjorde på dagen idag var en promenad med mamma, Frida och Minnah.

Tack till Mattias och Elias som står ut med "dipparna" jag har just nu och försöker göra mig glad. Älskar er!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0