en dag med mycket glädje...

Fredag, härliga Fredag. Här hemma tog vi sovmorgon och sedan hade både jag och Mattias ett varsitt möte inbokat vid 10-tiden.

Efter mötena så träffades vi på stan. Tog en mysig fredagsfika på Waynes och kikade lite i affärerna innan vi åkte hemåt igen. Eller hemåt och hemåt... Vi åkte direkt till Bobygda där Mattias föräldrar bjöd på god fisk-lunch.

Efter maten åkte vi hem till Forsa igen. Stannade till hos mina föräldrar och drack kaffe i kvällssolen på deras inglasade altan, mys!

Till sen middag blev det hemgjord pizza, mmm. Det var Fredagsmyset det! Ligger redan i sängen nu... Vi ska nämligen upp tidigt för att angla imorgon, zzZzZz!

Angående rubriken så har det varit en dag med mycket glädje. Det är en "hemlis" ännu, men något av dessa alternativ nedan stämmer ;-)

1. Jag har fått nytt jobb.
2. Vi har bokat en utomlandsresa.
3. Jag har en liten bebis i magen.
4. Vi håller på att bli husägare.
5. Ska flytta till en större lägenhet.
6. Vi ska åka till månen fram & tillbaka.



Kommentarer
Carro - Foto tokig 2barnsmamma

Ååå, äre en liten bebis tro? ;)
Undra hur länge jag har gått och väntat på de, hihi :)

2013-04-10 @ 14:20:15
URL: http://carroskottar.blogg.se
Mikaela Gunnarsson

Men va himla mysigt om du har en liten bebis på g! :)
Grattis till det isåfall!

2013-04-11 @ 13:02:45
URL: http://mikaelagunnarsson.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0