en dag med fina mormor...

Tidigt imorse pussade jag min sambo hejdå, en veckas arbete i Uppsala väntar för honom! Tråkigt, samtidigt som det är behövligt för vår ekonomi nu när jag befinner mig lite "mittimellan". Mer om det senare...

Idag hade jag ett möte med min coach klockan 10, alltid givande och inspirerande! Hon får mig alltid att känna att "jag kan" och idag var det ett samtal som skulle ringas som hon peppade mig till.

Efter mötet träffade jag mormor på stan. Vi kilade runt lite och tog en fika. Hon har ju varit uppe i fjällen i tre veckor, men nu är det skönt att ha henne hemma!

Resten av dagen har jag också spenderat med mormor. Vi har bakat bullar, ätit mat och haft det lugnt och skönt.

Nu på kvällen tog vi en promenad i härliga 10 plusgrader! Det var nästan så att det var ljumma vindar, alldeles otroligt skönt var det. En hel timme var vi ute och gick.

Jag ska sova här inatt. Minns inte sist jag gjorde det?! Därför passar jag på nu när jag är gräsänka ;-)

Nu börjar våran myskväll... Mormors nybakade bullar framför teven! Mys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0