en av de bättre dagarna...

Ja, den här dagen har tillhört en av de bättre dagarna på mycket länge. Skönt med en dag då det finns energi till att göra saker!

Började dagen med att skjutsa Elias på dagis till 06:30 ungefär. Sedan åkte jag hem och la mig på soffan. Tittade på tv, åt frukost och slumrade lite. När klockan var strax innan 9 började jag dammsuga, sedan torkade jag golven och slängde in en maskin tvätt. Även badrummet har blivit städat idag. Fyfarao vad behövligt...

Carro kom hit medan jag var i städar-tagen. När jag var klar tog vi en promenad i solen, riktigt härligt.

Resten av dagen har också varit en Sara-och-Carro-dag. Hon följde med och hämtade Elias på dagis vid 13-tiden, sedan åkte vi alla tre till min mormor och fikade. Mys!

Sedan tog jag med mig Elias och Carro hem och bjöd på middag. Mattias skulle på innebandy direkt efter jobbet, så det var bara trevligt att vi fick sällskap av henne vid bordet. Fläskfilégryta med ris och sallad. Mmm! Efter maten skulle Carro gå hem, hon blev verkligen attackerad med pussar och kramar av Elias. Sedan spårade han ur och nöjde sig inte förens Carro hade pussat båda hans fötter. Nej hon fick minsann inte gå innan hon gjort det, haha toker...

Efter maten diskade jag undan, sedan gick jag och lilleman ut. Vi gick till skogen och plockade kottar. Wow vad roligt. Skogen var ju full av kottar, och Elias blev överlycklig för VARENDA en han hittade! Hihihi...

Nu är det kväller och jag är trött som vanligt. Har nyss tagit en skönt bad så det känns lockande att krypa ner under täcket. Är glad och tacksam för den här bra dagen. Hoppas på en fin morgondag också. MEN... Det blir ju alltid vad man gör det till :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0