dålig början men bra slut...

Söndagen började lite sådär... Vi tog en alldeles för lång sovmorgon och vaknade upp till grått snöigt väder. Hua!

Jag blev på ett jäkla humör. Allt var fel, fult, äckligt, tråkigt, jobbigt... Ja, ni vet hur det kan vara ibland. Låg i soffan och var deppig hela förmiddagen, haha. Sen tvingade Mattias med mig på en promenad.

Tack för det älskling!!! Det var precis vad jag behövde, frisk luft. Vi köpte en varsin kaffe på kiosken, sedan handlade vi lite på vägen hem. Mattias köpte tulpaner till mig. Han tyckte att jag behövde det, eftersom jag varit så sur och grinig idag. PUSS!

På eftermiddagen hälsade vi på mina föräldrar en sväng. Drack kaffe och surrade lite.

Sedan åkte vi hem och började med middagen. När vi hade ätit tog vi det lugnt ett tag. Tompa kom han också.

Klockan 18 hämtade vi Elias. Har saknat dig, goplupp! När vi kom hem igen blev det pyjamasmys och läggning på engång nästan. Han har fått en sago-cdskiva med Bamse, så han ville självmant krypa ner i sängen. Tror vi lyssnade på sagan 3-4 gånger innan han somnade. Men nu sussar han sött i sängen sin.

Vi vuxna har soffmys. En varsin mango, tända ljus och tv. Alldeles lagomt. Men jag kryper nog ner i sängen snart. Har ju gått och blivit extremt kvällstrött... :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0