prövat fram och tillbaka...

Hej och hå. Eftermiddagen har ägnat åt ommöblering. Mest i sovrummet där det stora, klumpiga skrivbordet försvann ut till förrådet. Det har ändå inte fyllt någon funktion... En stationär dator och datorskärm har stått på den och bara samlat damm. Datorn har stått orörd i över ett halvår, så Mattias får säga vad han vill. Byrån från hallen och "piedestalen" från köket fick flytta in dit istället. Mycket finare och mer plats! I och med detta fick jag flytta runt på lite andra saker här hemma. Lite tomt på vissa ställen nu, men jag är rätt nöjd. Har även rensat ur lite lådor och varit till sophuset med några kassar. Skulle dock vilja ha ett sidebord/byrå till hallen. Just nu står en tillfällig lösning där... Imorgon måste jag dammsuga. Det var många dammråttor kom fram och dansade loss när jag flyttade runt. Just nu är det Simpsons som gäller. Ska snart hänga en tvätt. Och sen ska jag faktiskt ut och JOGGA! Evigheter sedan. Efteråt blir det dusch och soffmys med en bra bok :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0