fantastisk hockeymatch...

Wow! Vilken rolig match vi fick se igår! Brynäs vann med 3-2, men avgjorde först i de sista minuterna, så det var rejält spännande. Vi kostade på oss bra sittplatser, alldeles i närheten av mammas och pappas "egna" plats. Dom har lagt ut ett gäng tusenlappar och köpt stolar som är deras under hela året. Avis...

Idag vakna jag av att Mattias hade gjort kaffe. Sen ringde vi hit Carro. Vi ska hem till dom ikväll och titta på film och Fredagsmysa. Men dom har tvättstuga inbokad ikväll också, så för att underlätta så fick hon komma hit och tvätta en maskin.

Efteråt tog jag och Mattias en kort-prommis. Skönt med lite luft. Nu ska jag hoppa in i duschen. Mitt hår skriker efter schampo och hårinpackning...

I eftermiddag blir det tacosmys! Sen kommer Elias hit. Saknar góhjärtat. Kvällen spenderar vi som sagt hos Carro och Hannes. Elias gillar att vara där, sist han var där så ändrade han om lite i deras sovrum ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0