jobbar när andra är ledig...

Idag har vi haft ännu en bra dag. Elias sov sin förmiddags-nap klockan 11:00. Efter en timme vaknade han, så jag gick in till honom och sedan la vi oss i soffan. Och vips så sover pluppen igen! En hel timme sov han på min mage, mjukt och skönt ;-)

Jag somnade jag också, och vaknar av att Tom stod i köket. Men mysigt var det att sova tillsammans en stund. Och Elias var sedan pigg och glad efter 2 timmars sömn :-)

När vi vaknat ordentligt kom pappa och brorsan på fika. Lek och bus!

På eftermiddagen åkte Mattias, Tom och brorsan iväg och fiskade. Så jag och Elias åkte upp till Norrvägen.

Vi blev bjuden på middag, lekte och myste i soffan. Elias följde även med min pappa till lekparken en sväng.

Själv passade jag på att låna duschen, tvättade håret och lät det självtorka. Skönt att få det gjort. Hehe.

Det var riktigt skönt att komma hem. Ingen disk, tvätten är vikt, håret torrt & rent, Mattias fiskar ännu, Elias somnade på 3 minuter och här sitter jag i soffan med tända ljus framför hockeyn :-)

Men jag kan behöva denna lugna kväll utan måsten... Klockan ringer nämligen 03:45 inatt. Ett fm-pass står på schemat.

En annan jobbar ju både Fre-Lör när de flesta andra har långhelg, men jag har ju varit långledig så det blir skönt att komma igång och träffa gänget :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0