idag ska det hinnas med...

Morrn! Morrn! Här gjorde jag morgon kl. 07:30 ungefär. Vaknade och var totalt förstörd efter en hemsk dröm... Det var självaste julafton, och när jag sitter och kollar på alla paket jag köpt så inser jag att jag glömt att köpa julklapp till pappa, mormor, brorsan och en av kusinerna. FÖRSTÅ ÅNGESTEN!!! Fy vad olycklig jag var. Tur att det bara var en dröm :-)

Nu har jag slitit av alla sängkläder och hängt ut täcken & kuddar på vädring. En maskin tvätt har jag också hunnit slänga in!

Idag ska det nämligen hinnas med en hel del saker innan jag börjar jobba.

Just nu sitter jag på uteplatsen andas frisktluft och samlar energi så jag orkar jobba på ordentligt. Himla skönt här ute faktiskt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0