sista april, hej våren !!!

Så har vi kommit till den sista kvällen i April, sista kvällen, innan det liksom blir vår på riktigt. Riktigt härligt.

Imorse hälsade jag på Carro, sen åkte vi till mitt jobb och fikade. Tur att vi åkte dit tidigt, för vi hann bara fika klart innan jag var tvungen att hoppa in och börja tidigare. Det var nästan kaos! Och mitt allt så stängde dom av vattnet... Men så fort mitt och Sarah's pass började så blev det dö-lugnt. Ganska skönt hade vi det faktiskt :-)

Efter jobbet åkte jag till mamma och pappa där Elias och Mattias var. Elias hade varit ute i två timmar nästan. Trivdes som bara den! Spelade fotboll med min bror och sprang runt-runt.

Fram mot kvällen åkte vi till Trogsta där det var en stor majkasa och massor av folk! Elias var riktigt fascinerad av elden och raketerna. Han följde hela fyrverkeriet från att dom tände till att den smällde. Han pekade upp mot himlen när den for upp. Lillpuppen! Vi stannade inte allt för länge, men på vägen hem svängde vi in till min moster där det var mycket folk. Tror klockan var 21:30 när vi kom hem, så nu sover en trött Elias!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0