en trevlig påskaftonskväll...

Åh vad skönt det var att åka hem från jobbet idag, i vetskap om att lite härlig ledighet väntar! Vi hade rätt mycket idag, men det gick bra och vi blev klar tidigt.

Väl hemma satte vi igång med maten. Mattias och Stefan skötte grillen medan jag och Elias donade inne.

Grillad älgfile, fläskfile, majslolvar, feta ost-sallad, tunna skivor timjan-potatis i ugn och BBQ-sås. Himmelskt gott med påskmust till :-)

Elias åt (läs:kladdade) med lax, så sen fick han hoppa ner i badet. Hurra!

Nu håller han på att somna. Vi vuxna ska fortsätta denna trevliga påskafton med goda bakelser jag tog hem från jobbet. Jag ska försöka att inte somna, tror jag läre koka kaffe ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0