en riktigt lång lördag ...

Jag kunde inte jobba idag heller, usch och fy vad det känns tråkigt. Klockan 13:OO åkte vi in på akuten igen, där fick jag träffa 4 olika läkare. Akutläkare, Medicinläkare, Gyn-läkare och en Kirurgläkare. Så jag har alltså fått genomgå min allra första gyn-undersökning. Satan vad jag gruvade mig, men det gick väldigt fort, och allt såg bra ut. Nu känns det skönt att ha det överstökat. Kul att jag fick en manlig läkare, hehe.

På ultraljudet hittade dom inget heller, ingen njursten eller nånting. Så efter 8 långa timmar på akuten fick jag åka hem. Är det inte bättre efter helgen skulle jag komma in igen, för dom tror att det är den starka medicinen jag äter som gav mig smärtan tillbaka. Låter lite konstigt i mina öron, men jag får lita på dom. Skönt att va hemma!

Just nu är Niklas här, vi kikar teve och myser med tända ljus. Och gud så gott det var att äta gårdagens tacos när jag kom hem, hade inte fått äta på 8 timmar. Huaaa.

Undra vad morgondagen erbjuder? Hoppas på en smärtfri dag så jag får nått gjort...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0