hela jag blir ett monster

Fasen vad jag ångrar att jag inte klev upp imorse när Mattias åkte och jobbade. Jag var inte ens trött, men ändå la jag mig på spikmattan och sov och sov och sov. Jag hade tagit bort spikmattan i sömnen och vaknade nu klockan 1O:3O, helt värdelöst.

Hela jag blir som ett monster när jag sover så länge. Jag får huvudvärk, mår illa och hatar mig själv litegranna. Heheheh. Jag ska ändå försöka lyckas göra något åt den här dagen. Lite frukost och en sväng till A&H får det bli, var längesedan jag var där och kikade nu. Sen har jag tvätttid klockan 13:OO, har inte så mycket tvätt, men jag jobbar fre-lör till helgen så det kan ju vara skönt att tvätta ifrån sig lite. Så bra Sara.

Middag behöver jag inte tänka på, det blev så mycket över från igår. Efter maten blir det bio med Mattias, Micke och Emilia. Hur många lingon finns det i världen. Det ska bli fantastiskt kul att se den, och jag kommer garanterat att gråta floder. Åååh :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0