och så har jag syndat...


Nyduschad, osminkad och nyfärgad. Jag hade ju lovat mig själv att inte färga svart igen. Men? Så blev det, mamma blir nog glad. Hon är den enda som tycker att jag ska vara svarthårig tror jag, haha. Men alla andra färger bleknar så fort på mig, det ljusa kommer fram. Om man kollar på bilden i det förra inlägget ser man hur ljust mitt mörkbrunfärgade hår blivit på jättekort tid. Nu får vi se hur länge jag förblir svart ;-) 

Nu ska jag göra klart alla måsten, sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Är sjukt trött, det har inte blivit mycket sömn i helgen. Dessutom har jag ett ton tvätt att köra igång O7:OO imorgonbitti innan jag sticker iväg på eftermiddagsjobbä! Sov gott ni.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0