en svindyr dag på stan



Ja det blev en himla dyr dag det här. Dock är det inget av det på bilden som har kostat. Bakplåtsstället fick jag av min fina mormor Anny! Ljusen kostade nästan heller inget. Eftersom jag får ringkort av mamma på 1OOO kr på fasett så unnar jag ju mig Yankee Candle gratis. Sen laddade jag upp med billiga doftvärmeljus också.

Det som däremot kostade var bilen... Det känns ju inte alls kul att hosta upp tusenlappar såhär innan jul. Men det blev billigare än vad vi trodde. Vi hade räknat med 3OOO ungefär. Men hela kalaset slutade "bara" på 1994 kronor. Dom känner väl igen den där saaben och tycker synd om oss, hehehe.

Jag blev bjuden på lunch också, vi intog Kaffebaren igen. Men nu börjar jag ju bli hungrig känner jag. Jag tror jag ska sätta igång och laga middag. Mattias jobbar nog över lite idag så jag får väl äta i min ensamhet. Framför teven kanske   ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0