We've been through this such a long time, just tryin' to kill the pain


Det regnar och blåser och det känns precis som vilket höstdag som helst. Visst älskar jag regn och rusk, men enbart på hösten ju. Den här dagen har varit så sjukt tråkig och lång så jag vet inte vad, inte några fikagäster heller nästan. Jag tror fan att jag har druckit 23 koppar kaffe idag och läst 108 Allerstidningar.

Nu försöker jag lura med mig Hansen till stan en snabbis, de stänger om en timme och jag skulle så fruktansvärt gärna vilja köpa två skrivböcker, en ny almanacka, en tröja och hämta ut studentkorten på Expert. Men han har börjat spela Cabal igen och man vet ju hur svårt det är att slita killarna från datorn då de umgås (spelar) med kompisarna... Ska göra några tjatförsök till, annars blir det en varman dusch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0