Somebody pinch me, your love is too good to be true, too good to be true


Igår efter jobbet var det bara hem och göra sig fiske-klar som gällde. Mamma, pappa, Anette, Janne och Tom hade bestämt att jag och Hansen skulle följa med och fiska. Och som en bonus kom även mormor, min kära lilla mormor. Vi hade det himla mysigt och roligt, dock var det ingen som drog upp storfisken...

När jag och Hansen kom hem till Via runt midnatt så somnade vi som stockar, fan vad trött jag var. Det var tugnt att kliva upp 07:15 imorse och åka hem till Forsa, men efter en långan dusch blev jag piggare. Funderade på att lägga mig och sova någon timme till men skippade det och satte mig här istället, skönt.

Snart är det jobb som gäller och efter det bär det av "hem" till Via. Hoppas att jag somnar tidigt ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0